Bradley & Jones is een moderne, resultaatgerichte marketing- & sales-organisatie, gevestigd in hartje Rotterdam. Met een jong, enthousiast en ‘eager to win’ team zorgen we voor de telefonische ondersteuning van uw sales en marketing.
De mailing is verstuurd, maar uw accountmanagers zijn te druk om na te bellen. U heeft succesvol deelgenomen aan een beurs, maar niemand beschikbaar voor de follow-up. In veel gevallen heeft u de leads al in handen, maar ontbreekt het u aan tijd en mankracht. Bradley & Jones (leuk weetje: ooit de twee kuitenbijtertjes van een van onze oprichters) heeft hiervoor de juiste mensen in huis.
Onze lead generators zorgen voor de follow-up van uw mailing of beursdeelname. Of ze starten aan de hand van door u verstrekte data uw verkoopproces op met het maken van een eerste afspraak voor uw eigen sales professionals of accountmanagers.
Wij brengen het balletje aan het rollen, u kopt ‘m zelf in!
Bij groei van uw bedrijf of wanneer u liever de focus legt op andere zaken, kan ondersteuning op het gebied van customer service wenselijk zijn. Bradley & Jones heeft jarenlange ervaring met klanten- contactcentra. Doordat we met verschillende online tools werken en makkelijk kunnen opschalen zijn we in staat uw klantenservice gedeeltelijk of geheel van u over te nemen. We houden graag de ballen voor u in de lucht.
Wanneer we voor u aan het werk gaan, stellen we een team van dedicated professionals samen voor uw specifieke opdracht. Aan de hand van de door u verstrekte informatie leiden we het team intern op. Daarbij zorgen we continu voor coaching ‘on the job’, we schrijven indien gewenst gezamenlijk de procedures en schaven deze bij waar nodig. Afhankelijk van de complexiteit van de opdracht kunnen we binnen enkele dagen tot een maand het proces op de rit hebben.
Neemt u contact op voor een afspraak.
Jazeker! Wij hebben voldoende personeel op de werkvloer om grootschalige opdrachten aan te nemen.
Bradley & Jones heeft jarenlange ervaring op het gebied van koude acquisitie en het genereren van new leads door telefonische benadering van potentiele klanten. Ook benadering van bestaande of oude klanten behoort vanzelfsprekend tot de mogelijkheden. Afspraken inplannen voor een bezoek, een brochure verzenden aan een geverifieerd adres of een mailing nabellen op interesse, we hebben ervaring met diverse projecten in verschillende sectoren.
Voor het afhandelen van uw klantenservice bent u bij Bradley & Jones aan het juiste adres. Ook hier kunnen we terugvallen op jaren ervaring op dit gebied. Wij hanteren hoge standaarden en werken met verschillende online tools om uw project vlekkeloos te laten verlopen.
Samen met de opdrachtgever bepalen we altijd eerst een richtlijn.
Als blijkt dat het noodzakelijk is dat bepaalde zaken in het gesprek moeten worden aangekaart dan leggen we dit vast in een belscript of een transaction monitor. We kunnen zelfs zorgen voor voice logs bij het telefonisch maken van afspraken. Het uiteindelijke en gezamenlijke doel is vanzelfsprekend om het gesprek zo natuurlijk mogelijk te laten verlopen. Wij zullen onze agents dan ook voldoende ondersteuning bieden bij het voeren van een vlekkeloos en natuurlijk gesprek.
Natuurlijk! Voordat een project van start gaat wordt in overleg met de opdrachtgever een inwerktraject opgesteld om de lead generators zo snel mogelijk op het gewenste kennisniveau te krijgen. Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van het project zal het inwerktraject een dag tot een maand duren. Tijdens deze periode worden de desbetreffende personen getraind op het gebied van kennis en afhandelen van het gesprek volgens de richtlijnen van de opdrachtgever.
Bradley & Jones heeft jarenlange ervaring met klanten-, contactcentra en onze lead generators werkten onder andere al samen met onderstaande bedrijven.